A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

Petőfi Sándor - Halhatatlan a lélek

2011. február 27., vasárnap.

Petőfi Sándor - Halhatatlan a lélek

Halhatatlan a lélek, hiszem,
de más világba nem megy át,
csak itt lenn a földön marad,
a földön él és vándorol.
Többek közt ÉN emlékezem,
Rómában Cassius valék,
Helvéciában Tell Vilmos
Párizsban Desmoulins Kamill...
 Itt is leszek tán valami.

E versben 190 betű van, az "én" szót a 95-ik és a 96-ik betűk alkotják, a két középső . Ez a világ közepén lévő én : magam vagyok mindenben, s az egész...

1 Comentário:

MJ írta...

Hoppá! Ezt nem is tudtam. Köszönöm neked.

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |