A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

A mai napon...

2010. december 15., szerda.

Ma van az AA-s születésnapom, 17 éve nem ittam alkoholt.

Hálás vagyok a Kedves Orvos Ismerősömnek, akit nem vakított el a fehér köpeny hatalma és őszintén megmondta nekem, Ő nem tud rajtam segíteni, DE! létezik egy magukat Névtelen Alkoholistáknak nevező érdekes társaság, menjek el közéjük, hátha nekem is tudnak segíteni. És így is lett. 
Nem felejtettem el a mai napon sem azt, hogy mekkora szeretettel és elfogadással fogadtak. Nem felejtettem el a mai napon sem azt, hogy tőlük telhető legjobban adták át nekem az AA üzenetét, amit megértettem és megmentette az életemet. Hálásan emlékszem a volt szponzoromra, aki türelmesen végig hallgatott sokszor, nagyon sokszor és amíg szükségem volt rá, fogta a kezem. Hálás vagyok minden egyes Társamnak, akik mellettem, előttem, utánam jöttek/jönnek az úton. Hálás vagyok Istennek, hogy még akkor is velem volt, amikor erről nekem fogalmam sem volt és mellettem van, velem van, a mai napon is.
Hálás vagyok a 12 Lépéses Programnak, mert a tanításai alapján a mai napon sem kellett alkoholt innom. 
Köszönöm.

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |