A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

Erhard F. Freitag

2010. február 28., vasárnap.

"Kezdetben meg akartam hódítani az életet, de ő lett a győztes.
Később megkíséreltem, hogy kifürkésszem, de elvesztem a végtelenségében.
Végül úgy gondoltam, hogy gondosan be kellene osztani, de kibújt alólam.
Utoljára, bár vonakodva és tétován, megpróbáltam SZERETNI,
ekkor túláradó örömmel ölelt magához."

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |