A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

Dühöngök!

2011. június 7., kedd.

Telefonbeszélgetés

ÉN: - Szia, mikor jössz haza? 
EXEM: - Még itt vagyunk, nemsokára befejezzük. 
ÉN: - Csak azért kérdezem, mert amit az erkélyre hoztál műanyagpadlót, nem jó a méret, be kéne szabni. 
EXEM: - Csak öt centivel hosszabb... 
ÉN: - Meg szélesebb... 
EXEM: - Mi a baj ezzel? Le lehet vágni... T. otthon van? 
ÉN: - Csak az a bajom, hogy a szaros (itt más szót használtam, nyomdafestéketnemtűrőt!) erkélynek a mai napon már harmadszorra fogok nekiállni. Először megcsináltam, amíg tudtam, aztán a T. (fiam) lecipelt mindent a kukába vagy a tárolóba, amit nem akartam, hogy az erkélyen legyen, aztán kitakarítottam, mert a cuccost az egész lakáson kellett végig hurcibálnia... Kérdezem én, minek adtam méretet, ha úgysem akkorát hozol?!
(és itt már az agyeldobás határán voltam)
 
EXEM: - Jó, majd jövök, sietek.

2 Megjegyzés:

MJ írta...

És sietett? Azért ne dobd el ...!

Bogriella írta...

Nem tudott sietni, ez nála csak egy tartalom nélküli mondat, ugyanis a főnökétől függ...

Csattanó:
Amikor az ex nekiállt, hogy levágjon a szélességéből 10 cm-t, akkor derült ki, hogy MI - a fiam és én - mértük el a hosszát a műanyagpadlónak. :) Egy méterrel, 80 cm-rel lett kisebb, mint az erkélyünk hossza. A dolog már nem is érdekelt, ugyanis sikerült úgy visszapakolnom - virágcserepek, virágládák + tartójuk, virágföld - hogy ezek a dolgok éppen elfértek a betonos részen, a többi meg szép, tiszta, ahová még egy rongyszőnyeget is leterítettem...
Imádok az erkélyen mezítláb téblábolni! :)

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |