A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

Kahlil Gibran - A próféta (könyvrészlet)

2011. január 25., kedd.

És egy férfi azt mondta: Beszélj nekünk az Önismeretről. 

És ő válaszolt, és ezt mondta:
Szívetek némán ismeri a nappalok és éjszakák titkait.
De fületek hallani vágyik azt, amit szívetek tud.
Szavakban vágytok tudni azt, amit gondolatban mindig is tudtatok.
Ujjaitokkal érinteni vágytok álmaitok meztelen testét.

És ez így van jól.
Lelketek rejtett kútforrásának fel kell fakadnia, és mormolva a tengerbe kell futnia;
És végtelen mélységeitek kincsei feltárulnak szemetek előtt.
De ne legyen kezetekben mérleg, melyen ismeretlen kincseteket megmérnétek;
  És tudásotok mélységét ne fürkésszétek mérőléccel, se függőónnal. 
Mert az egyén tenger: határtalan és mérhetetlen.
Ne mondjátok: "Megtaláltam az igazságot"; mondjátok azt: "Találtam egy igazságot".

Ne mondjátok: "Megtaláltam a léleknek útját". Mondjátok: "Találkoztam a lélekkel, mely az én utamon jár".
Mert a lélek minden úton jár.
Mert a lélek nem egyenes vonalon jár, sem úgy nem nő, mint a nádszál.
A lélek kibomlik, mint a megszámlálhatatlan szirmú lótuszvirág.

2 Megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves EdesMindegy!
Vär nälam egy apro meglepetes...a legkedvesebb blog dij.Szerettel adom Neked!
Judit

Bogriella írta...

Köszönöm szépen Judit. :)

Ellátogattam az oldaladra és nagyon jól estek az elismerő szavaid. Elolvastam a díjhoz kötött feltételeket és most azon gondolkodom, milyen kezdő blogolókat is ismerek, ráadásul hármat, akiknek a díjat tovább adhatnám.
Igyekszem még ma posztolni. :)

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |