A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

Napi meditáció - MEGERŐSÍTÉSEK - December 11. - (Melody Beattie - 365 nap, 365 meditáció)

2010. december 11., szombat.


Gyógyulásunk útján választások elé kerülünk, hogyan használjuk eredményesen szellemi energiáinkat.
A pozitív szellemi energia, a pozitív gondolkodás nem azt jelenti, hogy elrugaszkodunk a valóságtól, vagy letagadjuk. Ha valami nem tetszik, tiszteletben tartjuk saját véleményünket. Ha észreveszünk egy problémát, becsületesen bevalljuk. Ha valami nem megy, elfogadjuk a valós helyzetet. De nem foglalkozunk szünet nélkül életünk negatívumaival. Bármire fordítjuk energiáinkat, erősebbek leszünk tőle.
A jó dolgok erősítésének varázslatos hatása van, mert amit megerősítünk, megnövekszik. A jó erősítésének egyik lehetősége a szóbeli megerősítés, egyszerű kijelentések, amelyeket magunknak mondunk: „Szeretem magam… Elég jó vagyok… Az életem jó… Örülök annak, hogy élek… Meg fogom kapni, amire szükségem van… Képes vagyok rá…”
Gyógyulásunk során nem azt kell eldöntenünk, használjuk-e ezt a módszert. Hiszen azóta erősítgetjük magunkban gondolatainkat és hiedelmeinket, amióta megtanultunk beszélni. Azt kell eldöntenünk, mit akarunk megerősíteni.
Ma a jót fogom erősíteni magamban, másokban és az életben. Hajlandó vagyok elengedni negatív gondolatmintáimat, és pozitív gondolatokkal helyettesítem őket. Én döntöm el, mi az, amit meg akarok erősíteni, és mindig a jót választom.

Hajlamos vagyok arra, hogy a negatív dolgaimat erősítsem magamban, mintha a sok jó, amit megtettem, olykor nem is léteznének.
Köszönöm ezt a meditációt, ma megérintette a szívemet. A mai napon, a jót erősítem magamban és úgy alszom majd el, hogy a jóra fogok gondolni.

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |