A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

Napi meditáció - ÉRZELMEK ÉS MEGADÁS - Október 17. - (Melody Beattie - 365 nap, 365 meditáció)

2010. október 17., vasárnap.



A megadás nagyon személyes és nagyon spirituális élmény. A megadás nem olyasmi, amit a fejünkben el tudunk végezni. Nem erőltethetjük, nem szabályozhatjuk akaraterőnkkel.
Az elfogadás vagy megadás nem afféle helyre kis csomag. Többnyire olyan csomag, amely súlyos érzelmeket tartalmaz: haragot, dühöt, szomorúságot, amit elengedés és megkönnyebbülés követ. Miközben megadjuk magunkat, átéljük Istennel, másokkal, magunkkal vagy az élettel szemben érzett haragunkat. Azután eljutunk a fájdalom és a szomorúság magjához, ahhoz a súlyos érzelmi teherhez, amelynek ki kell jönnie belőlünk, mielőtt jól érezhetnénk magunkat. Ezek az érzelmek gyakran nagyon mély szinten kapcsolódnak az elengedéshez és a gyógyuláshoz.
A megadás mozgásba lendíti a kerekeket. Amikor megadjuk magunkat, megszűnik a jövő miatti félelmünk-aggodalmunk.
Védelem alatt állunk. Vezérelnek. Jó dolgokat terveznek velünk. Most tesszük meg a következő lépést. A megadás az a folyamat, amely lehetővé teszi, hogy továbbhaladjunk. Így mozdít előre Felsőbb Erőnk.
Bízz az időzítés helyességében és a szabadságban, amely a túloldalon vár rád, miközben ezen a spirituális élményen, emberi módon átküzdöd magad.
Nyitott leszek a megadás folyamatára. Megengedem magamnak, hogy megismerjem az összes furcsa és erőteljes érzelmet, melyet el kell engednem.

A régi életemről két mondatban: nem adtam meg magam, senkinek és semminek, legfőképpen az érzéseimnek vagy egy nálamnál magasabb Hatalomnak. Úgy gondoltam, szégyenteljes számomra félelmet, szomorúságot, elesettséget érezni és kimutatni. Bele is betegedtem...
A 12 Lépéses Program béli életem során többször megadtam már magam, DE! mivel emberből vagyok, időről, időre visszavettem/visszaveszem az én akaratomat. Lassan érzelmileg is eljutok oda, hogy ez nekem nem áldás, inkább átok.
Folyamatos megadásban nem volt még részem, mégis hálás vagyok azért, hogy megtapasztalhattam milyen érzés és reménykedem, hogy az elkövetkezőkben is részem lesz majd benne.
A megadás egy teljesen letisztult állapot, amikor csakis béke van bennem, elfogadás és nincsen ellenkezés. Olyan, mintha a víz tetején ringatóznék, hagyom magam sodorni az árral, mégsem félek és tudom, érzem, elhiszem, Isten vigyáz rám és semmi baj nem érhet.
Nem összetévesztendő a minden mindegy állapottal! Nagyon is éber, nagyon is élő és jelen lévő állapot ez, tevékeny, erőteljes és mégis békés.

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |