A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

Napi meditáció - AZ ÚTIRÁNY MEGKERESÉSE - Szeptember 4. - (Melody Beattie - 365 nap, 365 meditáció)

2010. szeptember 4., szombat.


„Annyi időt pazaroltam arra, hogy mások dolgaira reagáljak, hogy a saját életemben csak sodródtam céltalanul. Amikor végre rájöttem, hogy nekem kell eldöntenem, mit szeretnék és pontosan meg is fogalmaztam, rendkívüli dolgok történtek az életemben.”
(Név nélkül)
Mindnyájunknak egy életünk van, és ennek van értelme és célja.
Ha célokat tűzünk magunk elé, ezzel Felsőbb Erőnk segítségére lehetünk abban, hogy kijelölje életünk célját és irányát.
Céljainkat megfogalmazhatjuk évente, havonta, válságos időkben, akár naponta is. A célok irányt és tempót adnak, és segítenek abban, hogy életünket kézben tartsuk, és a választott irányban haladjunk.
Célok kijelölésével adunk irányt az életünknek.
Ma odafigyelek arra, hogy meghatározzam cselekedeteim irányát ahelyett, hogy hagynám, hogy mások irányítsanak.

Előfordult a 12 Lépéses Program alatti életemben is, hogy az volt a célom, túlélni valahogy azt az egy 24 órát. Olyan is előfordult, hogy simán vettem az akadályokat, a céljaimat maradéktalanul teljesítettem. Olyan is volt, hogy kitűztem a célomat és azt mondtam magamnak, bármennyi időbe is kerüljön, az érzéseimre fogok hallgatni, nem kapkodom el a dolgot - itt az autóvásárlásra gondolok, amit már egy régebbi meditációnál megemlítettem - igaz, fél évbe került, viszont megérte. Az érzéseim nem csaptak be.
Előfordult az is, mivel olyan fáradt voltam lelkileg és testileg, hogy az aznapi célomat kitoltam másnapra. DE! akkor véghez is vittem.
Vannak nagyobb céljaim, terveim, előreláthatóan egy évre. Meg is beszéltük a gyerekekkel, áldásukat adták rá és mivel mindketten felnőttek, az anyagiakban is segítségünkre lesznek.
Mint mindenki más, én sem tudhatom, hogy mit hoz a jövő, viszont azok a célok, amiket kitűztem saját magamnak és a családomnak, emberi számítások szerint elérhetőek, megvalósíthatóak, reálisak.
Régebben a legtöbb célommal nem párosult türelem és alázat, mindent akartam és azonnal, amit csak kitaláltam. Sokat szenvedtem a saját akaratom kivitelezése közben.
A 12 Lépéses Program többek között arra is tanít, hogy Istent is vegyem számításba és amikor nem úgy történnek a dolgok, ahogy azt én elterveztem, annak nyomós okai lehetnek és mindenképpen a javamat szolgálják. 
Legfőbb célom, jobb embernek lenni, megértőbbnek, türelmesebbnek, alázatosabbnak, elfogadóbbnak, szeretetteltelibbnek... 

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |