A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

Napi meditáció - ÁTMENETI VISSZAESÉSEK - Szeptember 27. - (Melody Beattie - 365 nap, 365 meditáció)

2010. szeptember 27., hétfő.



Gyógyulásunk kezdetén néha megesik, hogy úgy tűnik, egyszer-egyszer rosszabbul mennek dolgaink. Pénzügyeink, kapcsolataink vagy egészségi állapotunk rosszabbodni látszik.
Ez átmeneti: gyógyulásunk normális velejárója. Lehet, hogy egy ideig így is folytatódnak a dolgok, de semmiképpen nem tart soká.
Dolgozz tovább gyógyulásodon, és a széljárás megfordul! Nem kell hozzá sok idő, és az ügyeink is, mi magunk is jobb állapotban leszünk, mint annak előtte. Ezúttal már szilárdak lesznek az alapok.
Istenem, segíts, hogy bízzam Benned, és a gyógyulásban akkor is, ha úgy érzem, visszaestem. Segíts észben tartanom, hogy a gondok átmenetiek, és amikor megoldódnak, szilárdabb talajon fognak állni.

Igen, azt magam is észrevettem, amit a meditáció említ.
A józanodásom elején, szinte folyamatosan légcsőhurutom volt. Herpeszes lett a szám. Sokat betegeskedtem, ami nem volt csoda, hiszen a függőségeimmel teljesen kiaknáztam az immunrendszeremet.
A mostani betegségemet is jelzés értékűnek veszem, hiszen több éve nem voltam beteg, még csak megfázva sem. Kimerültem, tudom jól és a betegség tartott bent az ágyban, ahol végre kipihenhettem magam és némi erőre tehettem szert.
És még valami eszembe jutott a pénzügyekkel kapcsolatban... azt mondják az AA-ban, nagy eséllyel az az ember képes a gyógyulás útján maradni, aki a három mélypont közül legalább kettőt egyszerre megélt, mielőtt letette a poharat. Nekem meg volt a kettő, nevezetesen, lelki és testi mélypontok és a harmadikat, a szociális mélypontomat a józanodásom harmadik évében éltem át. Ahogy így visszagondolok, talán sosem voltam annyira erős, mint akkor és talán sosem voltam annyira észnél mint akkor. Igaz, pár kilót lefogytam - engem cseppet sem zavart és melyik nőt zavarná ez - egy dolog hajtott, a lehető legjobbat és a lehető legbiztonságosabb otthont tudjam újból megteremteni. Sikerült és idegen emberektől még nem várt elismerést is kaptam érte.  

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |