A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

Napi meditáció - IMA - Szeptember 28. - (Melody Beattie - 354 nap, 365 meditáció)

2010. szeptember 28., kedd.


Álljon itt néhány a kedvenc imáim közül:
Segíts! Kérlek! Ne tedd!
Mutasd meg! Vezérelj! Változtass meg!
Itt vagy?
Miért tennél ilyet?
Ó…
Köszönöm!
Ma elmondom Istennek, amit el akarok mondani Neki, és meghallgatom, amit válaszol. Nem felejtem el, hogy megbízhatom Őbenne.

Számomra ez a meditáció Istenben való bizalomról szól, amit holt elfelejtek, hol sikerül hosszabb időre újból közelebb éreznem magamhoz.
Természetesen ebben én vagyok a ludas, ugyanis amikor jól érzem magam, az életem viszonylag zökkenőmentesen működik, eltávolodom Istentől. Mégsem annyira már, hogy a szép és jó dolgokat ne köszönném meg Neki, csak kevesebbszer szólok Hozzá.
Nem így mikor bajban vagyok, olyankor foggal és körömmel Belé kapaszkodom, mondom a Bölcsesség imát, hogyha szükséges, akár órákon keresztül.
Régebben azt hittem, hogy minden földi teendőm tőlem függ. Még azokról a dolgokról is ezt hittem, melyek fölött nincsen hatalmam. Nem választottam szét a kettőt. Hála a 12 Lépéses Programnak, megtanultam különbséget tenni aközött, amin emberileg saját magam változtathatok és ami felett nincsen hatalmam.
Nehéz nekem a teljes Ráhagyatkozás, pedig fejben tudom már és értem is - és voltak szakaszok az életemben amikor ez sikerült - csak hát a fejemtől a szívemig leghosszabb az út... még mindig túl sokat gondolkodom...

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |