A blog fő profilja, hogy a függőségekkel foglalkozzék saját tapasztalatból merítve. Kiemelten a társfüggéssel (kodependencia) és az alkoholizmussal. Úgy gondolom ez a két betegség, igen, betegség és nem jellembeli fogyatékosság, sok éve Magyarországon népbetegséggé nőtte ki magát. Szükséges foglalkozni vele.

(Saját tapasztalat a Melody Beattie meditációk alatt olvasható.)

Egy lány imája

2010. február 21., vasárnap.

Kedves Uram!

Eddig jól mentek a dolgok ma.
Ma még nem beszéltem ki senkit, még nem voltam mérges, még nem voltam kapzsi, cvider, undok vagy önző.
Még nem próbáltam saját vágyaimat kielégíteni.
Ma még nem nyávogtam, még nem panaszkodtam, hazudtam vagy káromkodtam. Még nem ettem csokoládét.
Még nem vásároltam semmit a hitelkártyámmal.

De hamarosan felkelek az ágyból, és úgy gondolom, hogy akkor igazán szükségem lesz a segitségedre!
Köszönöm.

Amen 

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
A szavak ablakok vagy falak?! © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |